Det tar sig i Sovrummet.

Hus & Hem, Pyssel, Fixa, DIY, Sovrum / grått, grått sovrum, master bedroom, mitt sovrum, sovrum, sovrumsinspiration / Permalink / 1
Projekten har stått lite stilla här hemma på sistone, och det har stått borrmaskin, skruvar och verktyg lite varstans. Igår fick jag iallafall tummen ur och satta upp hyllor i sovrummet. Tog sticksågen(kan också heta något annat) och gjorde hyllplanen lite smalare än förut och blev riktigt nöjd med det. Det är lite tålamodskrävande från början att måtta och fästa upp konsoler på gipsväggarna, addera då på två treåringar som springar runt och ska hjälpa till. De ska nämligen också ska mäta med måttbandet, testa konsolerna, hålla vattpasset, plocka skruvar ur asken osv.. till slut kom de upp och vi blev nöjda allihopa. Det saknas fortfarande sänglämpor, men jag har några idéer och sen funderar jag på en annan sänggavel då jag inte tycker den passar helt med den gråa väggen, men får se. Vad har ni för sänggavlar? 
 
 
 
 
#1 - - Emelie:

Den är ju superfin, måla den i matchande färg bara😘

Till top