Leksaksförvaring.

Hus & Hem, Pyssel, Fixa, DIY / förvaring, leksaksförvaring, sittpuff, äppellåda / Permalink / 1
Killarna har ungefär en triljon leksaker, en stor del av dem nere i vardagsrummet. Har haft lite olika lösningar till det, tvättkorg i tyg var det senaste, men då de inte når ner så åker ofta allt ut på golvet. Nu har jag istället slagit två flugor i en smäll; leksaksförvaring och extra sittplatser! Köpte för ett tag sen ett gäng äppellådor, och nu har två fått nytt användningsområde. 
 
Lådorna hade jag målat tidigare, så skruvade fast hjul under, var till bygghandeln och fick tag på "lock" av nån träskiva. Frågade efter någon spillskiva då jag bara skulle ha två små bitar och inte ville köpa en stor byggskiva. Efter att killen som hjälpte till och skulle såga till mina bitar missade att uppfatta att hans måttband var avkapat och saknade sisådär 10cm (jag fick påpeka att, det där ser nog inte riktigt ut som 38cm?!) så fick jag bitarna gratis (han blev förlåten). Skruvade fast locket med gångjärn, la på skumgummi från sybehövsbutiken och klädde in med tyg som jag häftade fast på baksidan. Voilá!
 
 
 
#1 - - Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

så fint

Svar: Tack:)
Sanna

Till top